• coaching

  • communicatie

Klantgericht werken

Leerdoelen

  • Ontdek wat er allemaal komt kijken bij een klantgerichte manier van werken.
  • Ontdekken hoe je klanten zo prettig mogelijk welkom heet.
  • Klantbehoeften achterhalen door middel van gesprekstechnieken.
  • Gasten verwelkomen in de geest van de hostmanship-filosofie.
Klant is koning. Klinkt leuk, maar hoe houd je een koning tevreden? Wat heeft hij nodig? En hoe kun jij hem daarbij helpen? Je leert het in deze training!

Wist je dat organisaties met veel bevlogen werknemers 12% meer tevreden klanten hebben da organisaties met niet of gemiddeld bevlogen medewerkers? Zo werkt dat ook als bij publieke instellen zoals een bibliotheek waar bezoekers klantvriendelijk geholpen kunnen worden. Je wilt dus enthousiaste klanten. Maar wat is daar voor nodig? Je bindt je klanen aan je door ene relatie met ze op te bouwen, ze oprecht te helpen en de verwachtingen te overtreffen. Klant bij, jij blij. Hoe je dat doet? Dat leer je in deze online training.


JobOn heeft een samenwerking met GoodHabitz en hierdoor kan jij profiteren van ruim 130 interessante online trainingen. Op de website van JobOn hebben we een selectie gemaakt van de meest interessante trainingen. Indien je nieuwsgierig bent naar de andere trainingen van Good Habitz, kijk dan op https://jobon.nl/training/. Wil je weten welke er daarnaast nog meer zijn? Dat kan ook. De 130 trainingen kan je bereiken door je aan te melden voor deze training. Vervolgens kom je automatisch in GoodHabitz en vanuit daar kan je ook kijken welke overige trainingen er nog meer te volgen zijn.