Eventmanager bij JobOn

Wil jij werken aan jouw loopbaan en je netwerk vergroten?  

Als eventmanager en vrijwilliger bij JobOn organiseer jij zelfstandig events in één van de steden waar JobOn actief is. Daarbij zet jij jezelf op de kaart en ben jij de verbindende factor tussen collega-baanzoekers. Om je hierbij te helpen hebben we een talentprogramma ontwikkeld, waarin wij jou begeleiden en coachen naar jouw eerste event(s). 

In welke regio kan ik starten?

Je kan je aanmelden als vrijwilliger voor de steden: Aalsmeer, Amstelveen, Delft, Hilversum, Leiden, Oss, Zaandam en Zeist. Woon of werk je in deze regio's, dan zien we je aanmelding tegemoet. 

Woon je elders en op zoek naar werk? Ook dan ontvangen we graag jouw gegevens en in een persoonlijk gesprek onderzoeken we de mogelijkheden bij Stichting JobOn. 

Ben jij in-between-jobs? Heb je tijd die je graag wilt investeren in anderen én in jezelf? Wil jij één – of meerdere – events organiseren voor werkzoekenden? Laat dan nu via het aanmeldformulier (onderaan deze pagina) je interesse weten voor de rol van Eventmanager.

Welke voordelen haal jij eruit?

  • Vergroot je netwerk en zet jezelf op de kaart
  • Werk samen met andere vrijwilligers en professionals uit het bedrijfsleven
  • Leer nieuwe vaardigheden
  • Organiseer je eigen workshops en webinars
  • Beteken iets voor de samenleving
  • Werken in een veilige leeromgeving
  • Vind een passende baan

Jij bepaalt of je een live workshop, een webinar of een wandelevent organiseert. Alle vormen zijn mogelijk en zijn in samenwerking met trainers, collega-eventmanager en vanuit begeleiding met het kernteam van JobOn.

 

Ja, ik heb interesse!

Vrijwilligerswerk om je baankansen te vergroten

Eventmanager zijn bij JobOn is vrijwillig, maar niet vrijblijvend. Het is een periode waar je netwerk gaat vergroten, kan leren en vooral kan gaan doen.

Gemiddeld besteed je aan deze baan 4 tot 8 uur per week en deze uren kan je uitspreiden over de week. Je gaat je eigen event organiseren in de stad waar jij je voor hebt aangemeld, dit onder begeleiding van JobOn en in samenwerking met je collega eventmanagers.  

Solliciteren gaat bij ons altijd voor, het kan dus zijn dat je snel weer afscheid neemt omdat je een baan hebt gevonden! Maar je kunt het vrijwilligerswerk natuurlijk ook gewoon naast je baan doen.

Meld je aan als eventmanager bij JobOn!

Na een telefonische intake word je toegevoegd in ons online introductie omgeving. Hier vind je veel informatie terug en kan je de afweging maken of het echt iets voor jou is. Wij zien je aanmelding graag tegemoet!

Stap 1: Vul hieronder het formulier in;

Stap 2: Telefonisch kennismakingsgesprek;

Stap 3: Je krijgt toegang tot onze online kennismakingsomgeving;

Stap 4: Start talentprogramma

Het programma bestaat uit 3 sessies waarin je gaat netwerken, digitale skills, organisatie skills en host vaardigheden leert waar je straks waardevolle events mee organiseert. 

Ochtendeditie
Start live in Utrecht op donderdag 9 januari van 09:30 tot 13:30 uur (inc. lunch), de 2e sessie is online op donderdag 16 januari van 10:00 tot 12:00 en de 3e is ook online op donderdag 23 januari (10:00 tot 12:00 uur). 

Interesse? Vul dan onderstaande webformulier in zodat we contact met je kunnen opnemen. We stellen een aantal vragen die ons inzicht geven in jouw profiel.

Indien je de ingestuurde gegevens wilt aanpassen of verwijderen, dan kan je contact met ons opnemen. Bekijk voordat je het formulier invult ook de Algemene Voorwaarden & Privacy-Verklaring van JobOn.