• solliciteren

  • personal branding

Een nieuwe weg naar Rome: word jobmarketeer

Dat er meerdere wegen naar Rome leiden, weten we allemaal. "Een nieuwe weg naar Rome" is niet meer dan een metafoor voor een andere manier van werk zoeken dan via jobsites. Neem het heft in handen en word met jouw netwerk je eigen jobmarketeer.

Het is een pragmatische workshop voor de "in between jobber" die open staat voor een geheel nieuwe kijk op werk zoeken en zijn/haar persoonlijke vaardigheden en interesses eens van een andere kant wil beschouwen.

Bereid je voor op een creatieve, interactieve middag.  Allereerst ga je aan de slag met het creëren van een moodboard om nieuwe inzichten te verwerven. Vervolgens start het netwerkspel. Iedereen zet zijn/haar netwerk in om concreet functies, vacatures en bedrijven aan de andere deelnemers te verbinden.

Je gaat de deur uit met niet alleen een stuk zelfkennis, maar ook met nieuwe connecties, ingangen tot bedrijven, mogelijke vacatures en sowieso een vergroot netwerk.

Hans van Kleef 

Werkt sinds 3 jaar als generalist binnen het Sociaal Domein in de regio Eindhoven. Zijn achtergrond is sales marketeer, maar tegenwoordig is hij getransformeerd naar "sociaal marketeer" zoals hij dat zelf noemt. Een deel van zijn huidige activiteiten heeft nog steeds te maken met het werk zoeken, oftewel de participatie naar werk. Hij werkt volgens "Product Markt Confrontatie". Vanuit de marketing is dit letterlijk een product naar de markt brengen, maar voor Hans is het een persoon met de volgende stap helpen.

Hans hoort graag vooraf wat je 18 februari a.s. hoopt te leren of aan extra kennis mee naar huis wil nemen. Stuur hem daarom gerust een bericht via LinkedIn.
  • eventmanager

    Lysanne Pleunis

    Ik omschrijf mezelf graag als een mensen-mens, energiek, creatief en hands-on. Ik ben het liefst de spin in het web waarbij ik schakel en verbind met alle partijen. Ik beschik over organisatorisch en analytisch vermogen, ben een kei in resultaat- en oplossingsgericht werken en heb oog voor verbeterpunten.

  • over de trainer

    Hans van Kleef

    Werkt sinds 3 jaar als generalist binnen het Sociaal Domein in de regio Eindhoven. Zijn achtergrond is sales marketeer, maar tegenwoordig is hij getransformeerd naar "sociaal marketeer" zoals hij dat zelf noemt. Een deel van zijn huidige activiteiten heeft nog steeds te maken met het werk zoeken, oftewel de participatie naar werk. Hij werkt volgens "Product Markt Confrontatie". Vanuit de marketing is dit letterlijk een product naar de markt brengen, maar voor Hans is het een persoon met de volgende stap helpen.

“Wat mij energie gaf om door te gaan waren de events die ik heb mogen organiseren als vrijwillig eventmanager en de positieve reacties die je krijgt van de deelnemers. Daarnaast leerde ik zelf veel, vergrootte ik mijn netwerk en zichtbaarheid en deze ervaring staat natuurlijk goed op mijn cv.”

- Dennis (50, ‘s Gravenzande)