Focus krijg je als je kiest (aanbod bibliotheken)

Partnerevent i.s.m. bibliotheken vanuit het online najaar aanbod JobOn

Werk aan focus en voorkom dat je dag vervliegt, zonder dat er iets uit je handen komt. Focus krijg je als je kiest. Pas dan kun je je aandacht ergens opleggen en is er ruimte om te groeien. Tijdens deze online workshop laat trainer en coach Willy je zien hoe je dat doet en waarom het zo belangrijk is.

‘Kiezen is verliezen’ hebben we altijd geleerd. Helaas staat dit in ons brein gegrift. Maar het klopt niet, want kiezen is winnen! En ja, kiezen is eng. Want het betekent dat je dingen gaat loslaten en uitsluiten.

Juist daarom moet je het doen, want loslaten is bevrijdend. Als je nee zegt tegen al dat andere, zeg je ja tegen jezelf en je eigen leven.

Willy Pardijs helpt authentieke vakinhoudelijke experts, adviseurs en professionals om te DOEN. Met jouw persoonlijke plan loop je met heldere stappen naar je doel en de unieke wijze van mijn focuskompas biedt jou direct inzicht en vooral rust. Je maakt de omslag van in je hoofd blijven zitten naar praktische zaken en digitale tools.

Aanmelden 

Let op! Aanmelden via de zwarte aanmeldbutton op deze pagina is NIET mogelijk. Voor dit event kun je je alleen aanmelden via deze link: Aanbod najaar aanbod bliotheken 2024 | JobOn (hier kun je je aanmelden via de aanmeldbuttons van het betreffende event). 

Wie organiseert dit event?

eventmanager

Petra van der Vlugt

Ik ben een sociaal, ondernemend en enthousiasmerend persoon. Ik werk het liefst met en voor mensen. Mijn kracht ligt in het leggen en onderhouden van persoonlijke contacten. Ik kan me goed verplaatsen in de ander, help en luister graag en ga op zoek te gaan naar de juiste (creatieve) oplossing. Ik ben een echte doener en organisatorisch ben ik sterk.

Het mooie aan deze rol vind ik dat je andere mensen helpt op allerlei gebieden die met solliciteren te maken hebben, maar ook dat je er als werkzoekende zelf ontzettend veel profijt van kunt hebben. Ik heb intussen een enorm netwerk.

- Eventmanager: Barbara